30 maja 2013

TILDA UPARCIUSZEK - szycie lalki

         Pokazywałam już wcześniej jak uszyć lalką tildę (swoją drogą nie wiem czy wyraz "tilda" się odmienia) - tym razem króciutko, mój zmodyfikowany sposób.


Tilda Uparciuszek często krzyżuje ręce i stawia na swoim ;)




* narysowałam na materiale całe ciało lalki, nie zaś oddzielnie rączki, nóżki i tułów
* zszyłam 2 warstwy materiału wzdłuż linii, zostawiając otwór do wywinięcia na prawą stronę - trudno było wywinąć całą lalkę
* wypchałam lalkę wkładem poliestrowym (przydała się długa cienka kredka) i szpilkami zaznaczyłam miejsca do przeszycia, żeby nogi i ręce się zginały



* otwór zaszyłam ręcznie tak, aby nitki było widać jak najmniej



* naga tilda wyglądała tak:


* potem uszyłam ubranka i przyszyłam je ręcznie do ciała tildy




* włosy zrobiłam tym razem z wełny czesankowej - wyglądają bardziej naturalnie i efektownie





"A ja chcę skrzydełka!" - powiedziała tilda, kopiąc w maszynę.


* kiedyś pisałam jak uszyć skrzydełka , więc wystarczy sprawdzić i do dzieła



Uparciuszek jest gotowy!




1 komentarz:

Dziękuję za wizytę i podwójnie za komentarz ;)